Producenci
Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty

Zapoznaj się z naszym regulaminem sklepu, w którym dokładnie opisane są warunki, na podstawie których skorzystasz z prawa do reklamacji i do zwrotu towaru. 

Reklamacje
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Przygotuj paczkę do wysyłki
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Produkt powinien być zapakowany w sposób umożliwiający jego bezpieczny przewóz. 

3. Nadaj przesyłkę
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Intact Balance Sp. z o.o., Gnojnik 26, 34-864 Gnojnik

 

Zwroty
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Aby odstąpić od umowy wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres: 

Intact Balance Sp. z o.o., Gnojnik 26, 34-864 Gnojnik

Do paczki z produktem dołącz dowód jego zakupu.

 

Poniżej można pobrać odpowiednie formularze. Korzystanie z udostępnionych formularzy nie jest obowiązkowe.

 

Formularz reklamacji

Formularz zwrotu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl